Monday 22 April 2013

Rancangan Jahat DAP.....

DAP Mempunyai 24 Agenda


24 agenda tebabit ialah Kristian dijadikan agama rasmi; wujudkanrepublik Malysia; Rejimen Askar Melayu Diraja dibubar; keistimewaan Melayu dilupus; institusi Raja dimansuh; bukan Melayu jadi YDP Pulau Pinang; aznan tidak dibenarkan berkumandang; tilawah Al Quran dihapuskan; Perkida dan Perkasa diharamkan; PAS diharamkan; Majlis Agama Islam dibubar; bahasa Inggeris jadi bahasa rasmi; subjek agama Islam dibatalkan; komunis Chin Peng diampunkan; MARA ditutup; FELDA, Felcra, Risda disertai bukan Melayu; wang zakat diberi kepada bangsa lain; GLC diterjaui bangsa Cina; Ketua PDRM dan ATM di pimpin bukan Melayu; Kemas, MKN, BTN di tutup; kedutaan Israel dibuka dan semua dasar ekonomi Melayu dibatal.

Dalam melaksanakan agenda berbahaya itu, DAP dikatakan sudah merangka pelan tindakan pertahanan yang mampan khususnya bagi menagani tentangan etnik Melayu Islam. Difahamkan sebaik saja merampas Putrajaya , DAP akan memastikan PKR dan PAS akur dengan kehendaknya menghapuskan Rejimen Askar Melayu Diraja (RAMD) dengan alasan pasukan itu sifat perkauman.

Tindakan itu diterjemahkan melalui perlantikan ketua turus ATM dipimpin oleh bangsa bukan Melayu. Munkin orang ramai tidak nampak kaitannya dengan ancaman terhadap bangsa Melayu. Mudah saja. Sebaik saja PAS diharamkan dan bangsa Melayu terasa tertindas, satu kebangkitan melayu Islam akan berlakudan kali ini askar Melayu tidak dapat digerakan kerana RAMD sudah bubar ATM dikuasai bangsa lain.

Lebih buruk lagi, sistem pertahanan negara dibayangi kuasa asing kerana kedutaan Israel dibuka di Kuala Lumpur dan kem tyentera Israel mengambil alih RAMD di Port Dickson. Pada ketika itu, jangan harap MAGERAN akan berlaku.

Tanpa Mageran, bangsa Melayu berharap pada PERKIDA dan Perkasa untuk memperjuangkan nasib bangsa tetapi sekali lagi Melayu ditimpa malang kerana kedua dua NGO itu distiyharkan sebagai pertubuhan pengganas dan diharamkan. Jika PAS bertindak 'lebih kuah dari sudu' parti Islam  itu akan diharamkan dengan alasan kerajaan baru tidak membenarkan parti keagamaan dan dan perkauman.

Dalam hal ini  sudah tentu  UMNO juga dibatalkan kerana diangap parti perkauman sebagaimana yang tertulis dalam piagam parti diasaskan oleh Allahyarham Dato  Onn Jaafar.


Inilah akan berlaku 13 May 1969

No comments:

Post a Comment