Tuesday 28 August 2012

Karpal Dan Hukum Hudud.......

Kenapa Karpal.......


.

Dalam perbincangan dengan kawan-kawan saya diluar sana yang beragama Islam ramai yang marah dengan kenyataan Karpal Singh. Tetapi Karpal Singh lupa bahawa jika orang-orang Islam dinegara ini mengamuk apa akan berlaku pada Karpal.

Tetapi ugama Islam tidak mengajar kami untuk berkasar dengan orang-orang yang tak kenal dengan Allah swt.. Golongan sebegini telah wujud pada zaman Nabi saw. lagi, Nabi saw. telah mengunakan akhlak beliau yang suci dan murni untuk mereka memahami Allah swt. dan beriman pada Nya.

Hari ini apa-apa yang dikatakan oleh golongan-golongan tersebut siapa yang perlu kita salahkan. Pandangan saya, saya salahkan diri saya oleh kerana, tidak melakukan tanggungjawap saya sebagai umat Nabi saw.. Pada hari ini Karpal dengan bangga boleh mengeluarkan kenyataan sebegini dan golongan-golongan lain juga meyokong. 

SALAH SIAPA TUAN-TUAN DAN PUAN-PUAN YANG DIRAHMATI ALLAH swt.???

Tepuk Dada Tanya Diri Sendiri.........

Kalau seseorang itu tidur, boleh kita jagakan sidia,
kalau seseorang berlakon tidur, bagaimana kita nak jagakan sidia...........???

No comments:

Post a Comment