Wednesday 1 August 2012

Sedarlah BN.........

Guys Ayat Kena Power........

Kompenen BN perlu sedar kerana selalu mempertikaikan undang-undang hudud. BN perlu mengunakan modal politik yang berbeza untuk berdepan dengan PR. Kompenen BN iaitu MCA mereka mencuba untuk menaikan nama BN atau menaikan nama PR dengan sengaja???


MCA sudah kehilangan rentak di dalam politik negara kita. Mereka hanya mengeluarkan komen terhadap PR berkenaan Talam Corperation atau hukum hudud benda lain mereka tak nampak ke atau buat tak nampak. Cara berpolitik MCA akan memberi pandangan nagetif terhadap BN. Sebagai rakyat saya dapat merasa bahawa MCA kehilangan rentak atau pun sengaja menjatuhkan nama BN di kalangan rakyat. MCA mempunyai ahli politik yang berkualiti tinggi dan mereka juga ahli politik yang mempunyai pengalaman yang jauh berbeza jika kita berbanding dengan PR. Bagi pandangan saya MCA sedang menjatukan nama BN dan ingin rakyat meyokong PR.

Kalau seseorang tu sudah tidur, kita boleh bangkitkan dia, jika dia buat buat tidur macam mana kita nak bangkitkan dia..............kau orang sendiri pikirla..............

No comments:

Post a Comment