Friday 16 December 2011

INI GAME APA HAHAHAHAHA

PAS NAK KAWEN DENGAN UMNO…PAS DAH SUNAT KERR!!!





Pada tahun 2008 selepas Pakatan Tipu Rakyat memenangi sebahagian negeri yang dimenanginya setelah Piliharaya Umun ke 12 beberapa pemimpin kanan PAS telah menyuarakan secara terbuka dan berani mengeluarkan kenyataan didada akhbar seperti UTUSAN MALAYSIAberhasrat untuk mewujudkan kerajaan perpaduan.

UMNO menyambut baik hasrat Pas ketika itu jika ianya boleh mewujudkan perpaduan sesama melayu dan Islam tidak nampak halangan jika ianya dilaksanakan.

Belum pun sempat hasrat beberapa pemimpin Pas dibincangkan munculsyaitan gondol Al Abdul Hadi dan Al Aziz yang menolak usul beberapa pemimpin kanan mereka sendiri untuk enggan serta melupakan hasrat mewujudkan kerajaan perpaduan dengan UMNO.

Beberapa pemimpin antaranya NASARUDDIN MAT ISA , NASARUDIN TANTAWI dan Dr. HASSAN ALI dikalangan mereka diserang sehingga kini oleh ahli PAS sendiri akibat hasrat mewujudakan kerajaan perpaduan antara Pas dan UMNO.

Bermula dengan NASARUDDIN MAT ISA telah disingkirkan terus mengemudi Pas setelah dikalahkan oleh Mat Sabu dalam pertandingan merebut jawatan Naib Persiden Pas setelah di atur syaitan gondol ini. Itulah strategi syaitan gondol untuk menghukum mereka yang dilihat menentang dasar Pas.

Seterusnya NASARUDIN TANTAWI yang dilihat suara muda yang dapat mengimbangi suara pemimpin Pas namun diberi amaran untuk berdiam diri setelah cuba mempertikaikan penglibatan Pas dalam BERSIH 2.0 danSeksualiti Medeka 2011. Apa hukumanya!!! Nik Abduh anak Al Aziz namanya dicanangkan untuk dicalonkan sebagai wakil rakyat ketika Piliharaya Umum 2011 nanti…telan air liur Nasarudin tantawi.

Begitu juga nasib Dr Hassan Ali yang kini sangat dilihat mencabar dua syaitan gondol ini dalam Pas setelah Hassan Ali dilihat cenderung melawan dasar Pakatan Tipu Rakyat di Selangor. Kelakuan Hassan Ali dilihat mengekang aktiviti puak chauvenist di Selangor dengan menegur secara lantang beberapa tindakan salah pemimpin mereka.

Keikhlasan Hassan Ali untuk melihat kesatuan melayu dan Islam lebih utama dari agenda politik telah meletakkan keadaan cemas dua pemimpin Pas ini. Apa tidaknya isu murtad orang Islam oleh gereja DUMC telah mendapat tentangan oleh Hassan Ali dan tugasan sebagai pemimpin yang menjaga adat resan dan agama negeri Selangor telah dikecilkan peranannya oleh Pakatan Tipu Rakyat….nampak busuknya hati mereka ini kepada Hassan Ali.

Sedarlah UMNO sehingga kini terus memayungi perpaduan Bangsa, Agama dipelihara dan Tanah Air dijaminkan kemakmuranya serta keselamatannya.UMNO akan terus memepertahankan AGAMA , BANGSA DAN NEGARA

Pas nak kawen dengan UMNO….Pas kena sunat dulu…maksudnya bersihkan diri mereka dari puak chauvenist dan Pakatan Penyamun.







PAS hanya pandai bermain politik-agama dilacurkan ,bangsa dan tanah air digadaikan kepada puak chauvenis Dap dan Pakatan Penyamun-itulah PAS.



p/s: TAHNIAH… Dr Hassan Ali diatas penganugerahan darjah kebesaran“Datuk Paduka Mahkota Selangor” sempena sambutan hari keputeraan Sultan Selangor minggu ini

No comments:

Post a Comment