Thursday 12 January 2012

Ajenda Anuar.........

Ajenda PKR, PAS dan DAP


Lihat lah di Laman Xtive Utusan Malaysia apa yang di lakukan oleh penyokong-penyokong Anuar Ibrahim yang telah menjatuhkan imej negara. Masih lagi dalam peringatan rakyat apa yang berlaku pada 9 Jan 2012. Masih lagi Anuar dapat menipu rakyat dengan sandiwaranya yang suka memutar belitkan rakyat negara kita ini. Keputusan makahmah bukan kata Anuar tidak liwat hanya bukti yang ada tidak mencukupi. Beliau telah meliwat saiful itu adalah benar dan tidak boleh di nafikan beliau.

PAS berjuang untuk Anuar bukan untuk rakyat atau Islam


                                               

PAS telah mengumpul kebanyakan muslimim dan muslimat dan menipu ahli mereka untuk turut berdemostrasi Bebas Anuar 901. Padahal kebanyakan muslimim dan muslimat tidak tahu bahawa Anuar Ibrahim mempergunakan PAS.

DAP berjuang untuk diri mereka sendiri bukan untuk Anuar




        


DAP bukan berjuang untuk Anuar mereka berjuang untuk diri mereka untuk mendapatkan nama baik dari rakyat untuk menang di PRU 13. Bukan dia berjuang untuk negara dan jangan harap mereka ini akan berjuang untuk negara atau rakyat negara ini. DAP guna Anuar dan Anuar guna DAP inilah sedang berlaku di antara mereka. Pada bila-bila masa yang akan datang mereka akan berpecah oleh kerana kuasa dan wang.

PAS dan DAP pula seperti kucing dan dog dan PKR pengadil


                       




Di depan rakyat mereka berpura-pura baik di sebabnya, PAS dapat pengundi orang Melayu dan DAP pula boleh mendapatkan pengundi CIna. PKR penasuhat dia hendak menjadi PM mengunakan kesempatan pertarungan di antara Kucing and Dog untuk menang PRU 13.

Jangan jadi anak patung bagi Anuar Ibrahim bagi dia semuanya line clear...........

No comments:

Post a Comment