Saturday 7 January 2012

BN tak kisah pasal Anuar..........






PERMATANG PAUH, 7 Jan: Ribuan orang ramai mendirikan solat hajat bersama Ketua Umum Parti PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim di dataran Kompleks An-Nahdhoh, Penanti, Bukit Mertajam pagi tadi menjelang keputusan hukuman liwat 2 oleh Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur, 9 Januari ini.

Solat hajat yang diimamkan oleh pengerusi kompleks tersebut, Ustaz Mutalib Maarof bermula jam 8.30 pagi turut dihadiri kepimpinan PKR negeri dan keluarganya


Topik ini saya petik dari Harakahdaily. Ya Allah hanya Engkau Yang Menentukan Segala Sesuatu. Anuar Ibrahim memang hebat dia berlakon, dah lah meliwat lepas itu solat Hajat pula dah, tak leh nak fikir daaa. Kalau tak salah pasal apa nak solat hajat, macam ini Anuar dah hentam sama dia kut, bagus punyanya kut hehehe.

Anuar yang buat salah, pasal apa nak salahkan BN. Cukup la tidak perlu nak pusingn sana-sini, kau bersalah dan kau yang main belakang dia . Jangan tuduh-menuduh setiap kesalahan yang berlaku, perlu di buktikan. Jadi makahmah Isnin ini akan meyebut siapa yang salah dan siapa yang tidak bersalah itu sahaja. Kalau bersalah masuk penjara , itu sahaja. 

See you in court from Saiful hehehehehehehehehe..........................................................

No comments:

Post a Comment