Thursday 5 January 2012

PKR Boleh Membangunkan Negara Kita...........

Azmin mendakwa mampu menghimpunkan 100,000 orang pada  9 Jan ini serta akan bergerak ke Pulau Pinang untuk menyertai perhimpunan besar di negeri itu dengan gerakan itu akan diteruskan sehingga pilihan raya umum akan datang bagi memastikan Anwar diangkat menjadi Perdana Menteri.

Pada 2008 sebelum Pilihan Raya ke 12 negara kita aman dan damai, selepas Pakatan Rakyat dapat menakluk 5 negeri. Negara kita pada masa kini telah melihat berbagai-bagai perhimpunan yang boleh mengugat keamanan negara. Adakah ini janji-janji PR sebelum menang. PR sekarang berjuang untuk siapa, untuk rakyat atau berjuang untuk meruntuhkan negara kita?

Kesemua gambar di bawah ini berlaku selepas Pakatan Rakyat berkuasa di 5 buah negeri. Mereka berjanji bermacam-macam hendak mengurangkan kemiskinan, memajukan negara dan banyak lagi tak perlu nak saya terangkan. Tetapi apa yang telah di kotakan oleh Pakatan Rakyat tidak ada satu pun di kotakan oleh pembangkang. Yang di lakukan oleh mereka lihatlah gambar di bawah ini yang Pakatan Rakyat lakukan. Perhimpunan haram yang akan datang ialah Bebas Anuar 901. 

Inilah kredibiliti Pakatan Rakyat
  



              


     









No comments:

Post a Comment