Tuesday 17 January 2012

Dengar dan Lihatlah Wahai Saudara Dan Saudari Apa Perjuangan Anuar

Inilah perjuangan Anuar iaitu undang-undang negara perlu di pinda dan telah lapok. Islam, Kristian, Budist, Hindu dan agama lain adakah mengajar boleh berkahwin dengan satu jenis. Pemimpin-pemimpin PR memang tahu bahawa Anuar tidak boleh di percayai dan sebab apa mereka bersama. Kita rakyat kena menilai apa PR sedang memperjuangkan. Mereka bukan berjuang untuk rakyat, mereka hanya berjuang untuk diri mereka masing-masing. Adakah ini adil bagi rakyat di negara ini???

Jika undang-undang boleh berkahwin dengan sejenis di luluskan di negara kita. Kita akan di laknat oleh Allah SWT yang telah berlaku ke atas kaum Nabi Luth AS. Adakah ini yang Anuar(barua sial) mengajar pada anak-anak muda kita untuk membinasakan negara kita.




Wahai saudara dan saudari kita adalah khlifah di bumi ini, tanggungjawap kita menyebarkan tentang kebesaran Allah SWT dan membimbing anak-anak kita dengan Ilmu yang memberi manafaat pada bangsa, negara dan ugama kita. Adakah apa yang di bawa oleh Anuar akan memberi imej yang baik baik atau kita akan di laknat oleh Allah SWT.

Saya setuju bahawa UMNO telah melakukan banyak kesalahann tetapi PR akan membawa laknat Allah SWT kepada negara kita.

Tepuk Dada Tanya Selera

No comments:

Post a Comment