Friday 6 January 2012

Perhipunana main belakang 901

KUALA LUMPUR 6 Jan. - Polis Kuala Lumpur hari ini membenarkan penganjur Kempen Bebaskan Anwar 901 mengadakan perhimpunan di tempat letak kereta Kompleks Mahkamah Jalan Duta di sini pada Isnin depan dengan syarat, ia berlangsung dalam keadaan aman dan teratur.

Polis membenarkan perhimpunan Bebas Anuar 901 di jalan Duta pada Isnin ini adalah satu langkah positif. Dan pihak penganjur perlu bertanggung jawap , supaya tidak ada kekecohan berlaku. Walau bagaimana pun perhimpunan yang akan di adakan pada Isnin ini sungguh memalukan negara kita. PKR sebenarnya perlu memperjuangkan rakyat bukan individu. Ini amat meyedihkan bagi seluruh rakyat Malaysia kerana, inilah kali pertama perhimpunan untuk seorang yang telah melakukan liwat di Malaysia. Isnin ini sejarah telah di cipta oleh PKR, saya sebagai warga negara merasa amat memalukan.

Anuar Ibrahim telah menjatuhkan imej negara kita pada negara-negara Islam yang lain. Kering hati kamu Anuar sanggup kau gadai imej negara kerana kepentingan diri sendiri untuk menjadi Perdana Menteri. Anuar Ibrahim tidak boleh mencapai impiannya dengan niat yang buruk. Kau Anuar memalukan Bangsamu, Negaramu dan Agamamu.


Gambar-gambar di bawah ini adalah pemimpin yang mencipta sejarah Malaysia. Sejarah memalukan negara kita Malaysia.......... Berhimpun kepada seorang yang meliwat pembantunya sendiri.





Untuk kedudukan mereka sanggup gadai maruwah Negara.







No comments:

Post a Comment