Monday 9 January 2012

Anuar di nayai BN atau UMNO.........

Anuar Ibrahim Bebas 901
Pada hari ini Anuar Ibrahim berjaya melepasi kes liwatnya yang berlangsung selama 3 tahun. Pada hari ini beliau rasa beliau menang. Beliau juga tahu bahawa beliau akan bebas dari kes liwat ini. Selama ini beliau bersandiwara di hadapan semua rakyat dan memperbodohkan kita. Inilah Anuar sebenarnya yang pandai bersandiwara dan pandai melakukan demostrasi pada zaman dulu lagi.

Katanya UMNO atau BN hendak beliau berada di penjara , kerana beliau PR menang PRU 12. Sekarang musim sudah berubah, apa yang dilaung laungkan oleh beliau terhadap BN dan UMNO bahawa mereka menzalimi beliau, tiap tiap hari kena hentam sana sini dan ajen yahudi, Al Qaeeda dan banyak lagi . BN atau UMNO tidak bergerak dari landasan mereka yang bergerak dari landasan mereka adalah PR. Saya rasa PR perlu membuat kajian apa kesilapan mereka sendiri.

Bahan Meletup



Di negara kita tidak ada satu himpunan atau demostrasi yang pernah dengar ayat bom. Hari ini kita telah mendengari ayat bom dan ini menunjukkan siapa yang perlu bertanggungjawap ke atas letupan di Makahmah Jalan Duta. Siapa yang meletakkannya dan sebab apa semua ini berlaku. Sebab siapa lagi Anuar Ibrahim. Siapa yang membawa bom masuk ke Malaysia, polis sedang menyiasat siapa yang lakukan. Nasib baik tidak ada sebarang kecederaan yang teruk. Kalau ada yang terbunuh apa yang akan berlaku, mestilah huru hara negara kita dan tuduh menuduh di antara satu pihak dan pihak yang lain akan berlaku, kerana siapa....................

BN Telah Membuktikan

Pada hari ini parti BN telah membuktikan pada rakyat bahawa kata kata Anuar Ibrahim tipu belaka. BN atau UMNO tidak pernah campur tangan dalam bahagian Penghakiman Negara dan juga Dato Seri Najib Tun Razak membuktikan bahawa beliau tidak hairan dengan Anuar Ibrahim. Ini telah mendapat kepercayaan rakyat terhadap BN dan UMNO.

Semboyan telah berbunyi ,


No comments:

Post a Comment