Tuesday 3 January 2012

Cara Mereka Hendak Hancurkan Negara


Dah Tahu Bersalah Guna Rakyat Untuk Melarikan Diri Dari Kesalahan

PKR mengumumkan bahawa 100,000 akan turun himpunan 9 Jan, kerana Iman Dato Seri Anuar Ibrahim tak bersalah. Dari mana PKR dapat duit ,oooo ya kita lupa duit rakyat la. Sebetulnya kalau buat perhimpunan mesti ada sebab. 1. Sebab kebebasan rakyat , 2. Kerajaan kejam pada rakyat, 3. Ada guna duit rakyat (pecah amanah) dan sesuatu yang baik untuk rakyat. Bukan untuk kebebasan seorang pemimpin yang tak bermoral. Mesti ada duit di keluarkan dari pintu belakang untuk mendapatkan penyokong hadir Allah Waalam?

Wahai kawan-kawan yang nak berhimpun di Makahmah Jalan Duta, jangan di permainkan oleh Auar Ibrahim. Jangan jadi barua Anuar Ibrahim. Dia salah atau tak salah biar Makahmah yang tentukan bukan 100,000 orang yang hadir. Ini akan memalukan negara kita.

Cuba baca berita Harakahdaily, begitu gembiranya mereka untuk mengucar-kacirkan negara kita


PKR sasar 100,000 turun himpunan 9 Jan | Print |

Muhammad Faizal


PETALING JAYA, 3 Jan: PKR hari ini menyatakan pendirian mereka untuk tetap mengadakan himpunan di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur pada 9 Januari ini, bagi mendengar keputusan tuduhan liwat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.



Malah dalam satu sidang media hari ini, Timbalan Presiden PKR Azmin Ali berkata seluruh pemimpin Pakatan akan hadir pada hari tersebut.

"Insya-Allah, saya, seluruh pimpinan (Pakatan) dan seluruh rakyat Malaysia akan hadir menyatakan sokongan dan bersama-sama Datuk Seri Anwar pada hari tersebut," katanya selepas memberi taklimat kepada Majlis Pimpinan Pusat.

Turut serta pada sidang media itu semua ahli parlimen dan Adun PKR termasuk Pesuruhjaya PAS Selangor Dr Abd Rani Osman.

Menurut Azmin lagi, Pakatan akan menggerakkan sekurang-kurangnya 100,000 penyokong untuk hadir pada hari itu

No comments:

Post a Comment