Sunday 1 January 2012

Kesilapan siapa???

Pada 2008 hingga ke hari ini, dan kita telah melangkah ke 2012


Semua ini berlaku adalah kesilapan siapa? Pandangan saya, semua ini berlaku adalah kesilapan BN sendiri. Kepada semua pemimpin-pemimpin pada hari ini semua ini berlaku adalah kesilapan kamu semua. Sunguh memalukan pada hari ini apa yang berlaku adalah sisa-sisa BN. Siapa Anuar dari mana datang Anuar. Sebelum ini PAS dan DAP tak dapat sokongan  daripada rakyat, sokongan yang ada pada masa sekarang dari mana datangnya sokongan ini. Sokongan Melayu adalah penyokong UMNO, penyokong Cina adalah penyokong MCA dan penyokong India adalah penyokong MIC.

Semua penyokong ini telah bosan dengan perangai-perangai kau orang dan tak dapat peluang dari kau orang dan menolong kroni-kroni masing-masing. Makin lama makin banyak yang marah dan keluar kerana tak dapat membuat apa-apa pun dengan mereka yang di nayai Selepas itu datanglah seorang yang bernama Anuar dia telah mengumpulkan kesemua mereka dan telah menyediakan tentera untuk menjatuhkan kerajaan BN.

Pada hari ini anak-anak muda yang menjadi mangsa dan rakyat Malaysia yang hidup aman dan damai menjadi mangsa. Tak guna kita nak bercerita tentang hal yang telah berlaku , saya mengunkit sejarah tersebut untuk membuka mata pemimpin BN ingin mengingatkan bahawa. Pada zaman yang moden ini, BN perlu mencantas dahan-dahan yang akan menumbangkan pokok BN ini. Supaya dahan yang baru akan keluar dan memberi kekuatan pada BN. Sebab parti PKR, DAP dan PAS atau di panggil PR tidak akan dapat membantu rakyat kita sebab kapal yang di bawa mereka (PR) mempunyai banyak kapten dan mereka tidak dapat memimpin negara kita jika mereka bermimpin, ini akan menguncar-kacirkan negara kita. Seperti apa yang sedang berlaku di Mesir, Syria dan Baharin.

Bagi pandangan saya, BN perlu bankit dan mendapatkan balik sokongan dan buang semua pemimpin-pemimpin yang tidak memegang amanah yang diberi rakyat.

Selepas pilihan raya 2008 lihatlah insiden-insiden yang berlaku keatas negara kita . Selepas kekalahan BN.


Lihat video klip di bawah;



Ini perhimpunan pada tahum baru 2012


No comments:

Post a Comment