Saturday 21 January 2012

Cara Anuar bermain dengan api

Anuar dengan helahnya

Pada tempoh hari di BBC lain yang di kata Anuar sekarang di video kiilp ini lain pula bunyi Anuar. Saya telah mengeluarkan video kilip yang saya petik dari You Tube tempoh hari temuramah BBC news dan Anuar, bunyi Anuar lain dengan apa yang kilip video di bawah.

 Baru-baru ini saya berbual dengan seorang kawan dan beliau adalah seorang peguam dalam perbincangan kita, beliau telah menyatakan pandangan beliau terhadap parti BN dan PR. Beliau berkata BN hanya membantu kroni-kroni dan ahli keluarga mereka sahaja tetapi rakyat tidak di beri peluang dan sesiapa yang kaya mereka terus kaya inilah pandangan beliau terhadap BN dan saya setuju dengan beliau. Kemudian parti PR pula, katakan kalau PR menang pada PRU 13 Anuar akan menjadi PM, bangsa lain akan dapat kebebasan untuk mendapat hak mereka bagaimana di nikmati oleh bangsa Melayu di negara ini, inilah pandangan yang di beri oleh kawan saya.

 Sebab apa sebab Anuar nak jadi PM dan telah menabur janji pada semua kaum. Saudara dan saudari nilailah siapa Anuar sebenarnya dan apa akan menjadi jika PR menang.


No comments:

Post a Comment