Wednesday 4 January 2012

Pengundi Kena Tipu..............




Kerjaan Barisan Nasional Menjalankan Tanggungjawap Masing-Masing, 
Pakatan Rakyat Berjuang Kebebasan Anuar Ibrahim 901.


Kerajaan Barisan Nasional dapat membawa perniagaan ke Malaysia dan melakukan tanggungjawap masing-masing manakala kerajaan Pakatan Pembangkang membawa Perhimpunan Bebas Anuar 901. Pendapat saya rakyat perlu menilai apa Pakatan Pembangkang telah melakukan untuk rakyat yang memberi mandat kepada mereka pada 2008 hingga 2012. Ini lah masanya bagi kita sebagai rakyat untuk menilai apa yang di lakukan oleh mereka yang di beri mandat kepada Barisan Nasional  dan Pakatan Rakyat.

Di sini kita dapat menilai bahawa Pakatan Pembangkang bukan menperjuangkan rakyat mereka berjuang untuk diri mereka masing-masing. Mereka juga berjanji dengan rakyat bahawa mereka akan melakukan perubahan untuk rakyat, perubahan lebih baik dari Barisan Nasional. Negeri-negeri yang di takhluk oleh Pakatan Rakyat dapat menilai apa yang mereka lakukan untuk pengundi mereka.

Baru-baru ini Dato Seri Najib (PM) telah berbincang dengan rakan sejawat dari Singapura untuk menjual Elektrik kepada Singapura ini membawa keuntungan pada negara kita dan banyak lagi kerajaan pinpinan Barisan Nasional telah lakukan untuk negara kita. Apa yang Pakatan Rakyat lakukan untuk rakyat? Pakatan Rakyat cuma hendak meyelamatkan  Anuar Ibrahim ke atas kes liwatnya. Jika Pakatan Pembangkang dapat mengambil alih Putra Jaya apa akan terjadi pada negara kita? Biar rakyat yang menilai mereka. Gambar di bawah menunjukkan apa yang Pakatan Rakyat dan Barisan Nasional sedang lakukan untuk rakyat.

    Gambar di bawah Bebas Anuar 901  ,   Gambar di bawah ini persetujuan Malaysia dan Singapura
                                                                                         persetujuan untuk menjual Elektrik                                 
                          

No comments:

Post a Comment