Wednesday 11 January 2012

Kerana Anuar negara hancur...........

Memang Mulut Anuar Ibrahim...............???


Dari awal lagi kita sudah mengetahui, jika Anuar Ibrahim masuk penjara pengikut-pengikutnya akan mendakwa bahawa UMNO atau BN yang sumbat dia kepenjara dan jikalau beliau bebas Anuar Ibrahim pula akan berkata UMNO atau BN takut kerana perhimpunan 901 atau tekanan dari negara luar.

Anuar Ibrahim memang pandai bersandiwara, beliau boleh memutar belit seperti ular. Cukuplah Anuar bertaubatlah sebelum kemabali ke Rahmatullah. Majoriti negara ini adalah penduduk beragama Islam, bukankah orang Muslim adalah saudara-mara kamu. Janganlah menghancurkan negara yang aman dan damai demi impian kamu menjadi PM.



Anuar telah memalukan negara kita dengan demostrasi Bebas Anuar 901 dan juga menjadi sebab membawa budaya barat ke negara kita yang mempunyai budaya hormat menghormati. 

Siapa sebabnya anak muda kita berdemostrasi di UPSI , lihatlah video di bawah, sehingga tak nampak kesilapannya sendiri.


Siapa kamu nak mengiktarafkan................dan dia tak kisah kena gantung sebab Anuar ada hehe
  

Lihatlah wahai saudara dan saudari cara seorang pemuda yang belajar di univesiti. Bercakap macam seorang yang memegang jawatan tinggi di negara. Inikah cara budaya kita, siapa yang menjadi jalang sebalik anak-anak muda yang sedang mengatakan bahawa guru yang telah mengajar selama 3 tahun tidak di iktiraf. Adam Adlil telah menderhaka kepada guru yang telah mengajar selama ini. Kau yang mengikut cakap Anuar Ibrahim apa pula UMNO yang terlibat. Apa nak jadi pada pemuda ini..................


No comments:

Post a Comment