Wednesday 18 January 2012

Tuan Guru Nik Aziz Kata Anuar........

Tuan Guru Nik Aziz Pun Terkena Santau Anuar

Apa yang di katakan oleh Anuar di BBC news tempoh hari bagi Tuan Guru Nik Aziz adalah baik bagi negara kita. Apeduli.blogspot.com(So What???) tidak pernah komen tentang Tuan Guru Nik Aziz tetapi hari ini saya sedih dengan apa beliau kata di Harkahdaily. Seupama Anuar di fitnah oleh surat khabar dan harkahdaily menyebarkan berita yang betul. Bila masa Tuan Guru jadi Raja lawak hahahahahaha......  

Cuba saudara dan saudari baca artikel yang saya petik dari Harkahdaily, Tuan Guru pun dah mula kelentong...........



Rizal Tahir, 18 Jan 2012







KOTA BHARU, 18 Jan: Mursyidul Am PAS, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menyifatkan dakwaan terhadap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim penyokong 'gay' adalah karut.

Katanya, pihak media masih belum serik membuat fitnah terhadap Anwar walaupun usaha yang sama menerusi kes liwat telah tersungkur.

Katanya, apa yang beliau dengar kenyataan Anwar berhubung undang-undang gay berlainan dengan apa yang tersiar dalam media.

“Saya dengar Datuk Seri (Anwar) sebut benda lain tetapi surat khabar tulis benda lain.

“Sudahlah tuduhan liwat baru-baru ini memakan masa berpuluh tahun berakhir dengan sekelip mata, kali ini tak serik lagi nak buat tuduhan lain pula,” ujarnya.

Anuar meyokong

Kalau tak meyokong gay, Anuar meyokong pondan ke Tuan Guru atau pun lasbien . Apa yang di katakan di BBC oleh Anuar itu tipu ke Tuan Guru.

Wahai saudara dan saudari nilailah apa yang boleh di lakukan oleh PR untuk negara kita.....

No comments:

Post a Comment