Saturday 7 January 2012

Jangan kelirukan rakyat..........

Cakap Dan Demostrasi Adalah Tanggunjawap PR.


Parti BN menjakankan tugas masing-masing tetapi parti PR pula sedang membuat persiapan untuk Bebas Anuar 901. Ini bezanya di antara BN dan PR. Cakap dan demotrasi tak henti-henti untuk menunjukkan pada rakyat mereka sedang menjalankan tugas mereka dan mengeluarkan dana, entah dari mana, untuk membebaskan Anuar yang belum tentu di jatuh hukum oleh makahmah majistret di Jalan Duta Isnin ini.

Dari mana mereka dapatkan dana membuat poster, flyer dan banyak lagi. Bukankah perbelajan ini merugikan, dana yang di keluarkan untuk perhimpunan itu boleh membantu banyak rakyat yang telah mengundi PR. Inikah cara PR untuk memerintah jika mendapat kuasa. Sedih sekali mereka yang telah di beri mandat sedang membuangkan wang rakyat untuk demostrasi. Banyak cantik daa



Lawan tetap lawan, pasal apa lawan, pasal main bontut, tak rasa malukah. Juga ayat ini bila di tanya mereka boleh mengubah suai, demostrasi ini adalah semata-mata untuk rakyat bukan untuk main bontut. Apalah nak jadi pada negara ini. Ikut hati saya nak keluar kata-kata kesat terhadap pemimpin-pemimpin PR yang cuba mengucar-kacirkan rakyat negara ini.

No comments:

Post a Comment